Masumlar Apartmanı 6. Bölüm
2:24:15
преди 2 дни
Masumlar Apartmanı 5. Bölüm
2:25:35
преди 9 дни
Masumlar Apartmanı 4. Bölüm
2:31:52
преди 16 дни
Masumlar Apartmanı 3. Bölüm
2:49:57
преди 23 дни
Masumlar Apartmanı 2. Bölüm
2:40:40
преди месец
Masumlar Apartmanı 1. Bölüm
2:20:29
преди месец
Masumlar Apartmanı Her Salı TRT 1'de!
0:30
Masumlar Apartmanı Her Salı TRT 1'de!
0:30
Коментари
ET A
ET A преди 11 часа
Han , Esat'a neden bu kadar kaba davranıyor?
Quieter Mask
Quieter Mask преди 11 часа
ah gülben üzümlü kekim...
Zeynep H. E.
Zeynep H. E. преди 11 часа
Birkan Sokullu ❤️
abcdxyz def
abcdxyz def преди 11 часа
Selamün kavlen mii🤭😂
abcdxyz def
abcdxyz def преди 11 часа
Safiye benim.ablam olsaydı mahvolmuştum saçım.cok dökülüyor 😅😅
NAZİK KIZ
NAZİK KIZ преди 11 часа
Herkes safiye gibi olsa korona marona kalmaz
Ahmet Kitapçım
Ahmet Kitapçım преди 11 часа
Safiye'nin güğümleri kalaylı aman kalaylı :)
Ahmet Kitapçım
Ahmet Kitapçım преди 11 часа
Telefon müzik seslerini değiştirin, ürperiyor insan..
Arife ırmak
Arife ırmak преди 11 часа
Safiye nin psikolojisini annesi kardeşlerinin psikolojisinide safiye bozmuş
Nisanur AKGÜL
Nisanur AKGÜL преди 11 часа
34:33 O kadar şoktan bir şok daha! 😱
Hatice Arslan
Hatice Arslan преди 11 часа
Biz pislik içindeyiz bunları görünce 😀😀
:DDDddd rarara
:DDDddd rarara преди 11 часа
İnci belasını bulacak, ustelik ayakabılarıyla girmiş eve, ıııyyy pisslik içinde batırmış heryeri😂😂😂
nd demir
nd demir преди 11 часа
Abi ne mikropmuş bi gitmedi
N K
N K преди 11 часа
Tam korona laik bi dizi😂😂
BADE GÜL
BADE GÜL преди 11 часа
MANZARAYA BAKIN ÇOK ROMANTİK YA -BU ARA BABA ASLINDA DUYGUSAL ROMANTİKMİŞ - BİZ POLİSİ BEKLERKEN İNCİ ÇIKTI ŞOKE OLMUŞ GİBİ BABASINI ARARKEN BABAYA YAKALANDI
Sema
Sema преди 11 часа
Nabiyosun Gülben öyle minnoş gibi🤣🤣
Nil Inan
Nil Inan преди 11 часа
Safiye’yi Gülben’i izlemek çok güzel 👍
pa. bil
pa. bil преди 11 часа
inci nin dip boyası biraz daha koyu olsa çok iyi olur. ha bu arada safiye nin annesi gib anneler türkiyede çok var maalesef...
Kees Postma
Kees Postma преди 11 часа
Gülbene kurban olurum lan
Cristiano Demiral
Cristiano Demiral преди 11 часа
Klasik Türk Dizisi Hep Kötü Şeyler Oluyor Nedense...
Nil Inan
Nil Inan преди 12 часа
Yalanla hiçbir yere varılmaz hem ne demiş Atalarımız yalancının mumu yatsı ya kadar yanar
Elnare Avisova
Elnare Avisova преди 12 часа
Han neden çöp karistiriyo?amacı ne?
sel _
sel _ преди 12 часа
Han'ın arabasında ne var?
Olmadı Yar
Olmadı Yar преди 12 часа
Gülben: Abla acaba Han’a bir daha mı sorsak? Safiye: Gülben, kurban olayım. Bırak zekası olanlar düşünsün. Sen düşünme.
Hüseyn SULTANLI
Hüseyn SULTANLI преди 12 часа
Bu sahnede televizyona kafa atmak istedim 😂
Dilek ÖTKÜN
Dilek ÖTKÜN преди 12 часа
Gülben o gülüşün neydi öyle :'(
Sevda Yusifzade
Sevda Yusifzade преди 12 часа
Madem sevmiyorlardı bir birlerini 4 çocuk neye?
Mrv TN
Mrv TN преди 12 часа
Evin babası çok ürkütücü
Ibtissam Ache
Ibtissam Ache преди 12 часа
kimse : incinin dedesi herezaman: yazıklar olsun inci
Ahmet Kitapçım
Ahmet Kitapçım преди 12 часа
Merve Dizdar 👏👏👏
MYChuIU UI
MYChuIU UI преди 12 часа
Bu sahnede hepimiz Safiyeyiz eve ayakkabıyla girmek ne demek bütün dışarının pisliği evin içinde!
Jale Ceferli
Jale Ceferli преди 12 часа
Gelecek bolum sadece ev temizligi☹️
Merve Karagoz
Merve Karagoz преди 12 часа
Vay anamm akşam akşamlar iş çıktı 😵😵😵
james rock
james rock преди 12 часа
01.04.34 merhabana merhba hayırdır şurdan bi bidon da bize hayır
tiger007 lion king
tiger007 lion king преди 12 часа
bu mahsumlar apartmani bastan asagi yikanmali en az 4, defa ;))))
Nurdan KAYIR
Nurdan KAYIR преди 12 часа
Dizi olarak izliyoruz ama yaşanmış bir olay olması üzücü çocukların anne babalarından gördükleri doğru yada yanlış ilgi alakanın önemini fazlasıyla anlatıyor.
Ahmet Kitapçım
Ahmet Kitapçım преди 12 часа
7. bölüm fragmanı neden yayınlanmadı?
Sema
Sema преди 12 часа
arkadaki fon müziği gülben tepki verdikçe yükselip alçalıyor psikolojim bozuldu iyice djfhsj
BİR-DİZİ KLİP
BİR-DİZİ KLİP преди 12 часа
Akıllarda tek soru: Han,İnci'nin babasına ne yaptı? Sonraki bölümü iple çekenler butonuyum...
Ahmet Kitapçım
Ahmet Kitapçım преди 12 часа
Safiye neden 4?
Emre Ergen
Emre Ergen преди 12 часа
50:27 çok komikti lan ahahahha
Çiçekli Mutfağım
Çiçekli Mutfağım преди 12 часа
Han ne yaptin kayınpederine
Fakiye Bereket
Fakiye Bereket преди 12 часа
Piskolog değilim ama çibanın başı ortalarda şapsik şapsik dolanan hikmet bey
Çiçekli Mutfağım
Çiçekli Mutfağım преди 12 часа
*Sanirim bundan sonra, Bir prensin psikopata nasıl dönuşecegini izleyecegiz*
Meryem Abdullah
Meryem Abdullah преди 12 часа
Böyle psikipat anneler ne yazziki var böyle bir kadını hiçbir adam da sevmez manyak kadın ne demeye 4 çocuk doğuruyon
AfrAsim YAMAN
AfrAsim YAMAN преди 12 часа
Çocuğunuza anne ve babalık yapamayacaksaniz hiç çocuk yapmayın hatta mümkünse evlenmeyin.
Sema
Sema преди 12 часа
Böyle insanları topluma kazandırmalıyız. Ah Gülben acını içimde hissettim. Emeklerine sağlık Merve Dizdar🍀
Tuba İşler
Tuba İşler преди 12 часа
56:08'de koptum ya. Özellikle gülbenin mimikleri 😂😂
james rock
james rock преди 12 часа
harbi bok gibi kimlik yapmıştı devlet ne kan grubu var ne bişey. Eski kimlikler daha iyidi. 01.02.32
Lara
Lara преди 12 часа
Tmm Safiye, sana çektirmiş annen. Ama seninde ondan bi farkın yok be güzelim. İnsanın içinde biraz olsun bi merhamet duygusu olur. Senin ruhun hastalanmış olabilir ama etrafına işkence yapıyorsun, bundan haz alıyorsun. Aileni kendine mahkum etmekle meşgulsün 😔
tuğ _
tuğ _ преди 12 часа
HAn çok merhametli şefkatli ve daha önce sevilmediği için çok güzel seven biri bence psikopat falan değil
Oğuzhan Çukurtaş
Oğuzhan Çukurtaş преди 12 часа
ya haftaya final demek ki :(
Эльмира Аллазова
Эльмира Аллазова преди 12 часа
Delı xana. Maraqsız dızı oldu.
Figen Tu
Figen Tu преди 12 часа
Bende bir OKB li olarak ne zor bir durum olduğunu biliyorum 20senedir
the marsmellow
the marsmellow преди 12 часа
HERKES : AY BU İNCİ HAN'IN ELİNDEN NELER ÇEKÇEK OFFFFFF AYRIL YA İNCİİ ME : BANA BAKIN HAN NELER NELER ÇEKİYOR BURDA HANI EZDİRTMEM İNCİ DE İNCİ EVT BİRAZ ERKEN EVLENDİLER AMA HAN BUNU İNCİYE KAFASİNA SİLAH DAYİYİP YAPMADİKİ AQ İNCİ KENDİ İSTEGİYLE BEN TUM KAREKTERLERİ SEVİYORUM AMA HAN VE SAFİYENİN YERİ AYRI ONLARA LAFMETTİRMEM NOKTA
Elay Elay
Elay Elay преди 12 часа
Sonda han ve uygar kardeş cikicak, gorurusunuz.
Açelya Aksoy
Açelya Aksoy преди 12 часа
Ezgi moladan soğudum valla ya neler yaptı kıza 😥
Hatice Çifçi
Hatice Çifçi преди 12 часа
Safiye bütün hıncını Gülben den çıkarıyor onun tüm gün çalıştırıp hem beğenmiyor hem hakaret ediyor
Ümran Altınkaya
Ümran Altınkaya преди 12 часа
Bu kadın filmi çekerken kesin çok yoruluyordur ha
Beyza Nur Bayraktar
Beyza Nur Bayraktar преди 12 часа
Dizideki en gereksiz karakter İnci yemin ederim
Ahmet Kitapçım
Ahmet Kitapçım преди 12 часа
Gerçek hayat hikayesi
İshak Öztürk
İshak Öztürk преди 12 часа
Ah Gülben’im üzümlü kekim 😞
Aydan Agakisiyeva
Aydan Agakisiyeva преди 12 часа
Acısı çok olanın gülüşü güzel olurmuş. Hanın gülüşü çok güzel.
Talha Yavuz
Talha Yavuz преди 12 часа
Lan bi dizi için bütün istanbulum suyunu hiç ettiniz.
Zümra mutlu
Zümra mutlu преди 12 часа
Neriman'ın kitaplarını ıslattığı sahnede içim gitti... O kadar kitap, içindeki o notlar... Bir daha asla geri gelmeyecek. Hem de sınav senesinde...
Cevriye Öksüz
Cevriye Öksüz преди 12 часа
Arabanın bagajında cesetmi var ???
Ahmet Kitapçım
Ahmet Kitapçım преди 12 часа
Bence ceset değil.
Ahmet Kitapçım
Ahmet Kitapçım преди 12 часа
Varlık içinde yokluk apartmanı...
Esma Demir
Esma Demir преди 12 часа
Gülben Safiye oyunculuklar müthiş çok tatlılar tabii hikayeleri de bir o kadar can yakici
Лимон Черный
Лимон Черный преди 12 часа
Yaa bu Safie yemek yapijam yardim et diye Gülbeni göturdu ama bir şeye dokundurmiyorki😕 salatalikti yikiyor yemek diye veriyor
Ceren Hodzic
Ceren Hodzic преди 12 часа
Bu safiye neden herşeyi 4 kere yıkıyor acaba neden 3 değil yada 5
Hulkar Burxanova
Hulkar Burxanova преди 12 часа
Safiye’nin davranışlarından telefonum dayanamadı aşırı ısındı sinirden 😂😂😂😂
Esma Aydın
Esma Aydın преди 12 часа
varlık içinde yokluk yemek yiyemiyolar
Asil Ömer
Asil Ömer преди 12 часа
Her bölümü bitirdiğimde bida izlemicem diyorum her haftada kendimi burda buluyorum lanetim oldu ya
Nil Inan
Nil Inan преди 12 часа
Safiye ❤️🌹Gülben❤️🌹sizi seviyorum
Faiq Veliyev
Faiq Veliyev преди 12 часа
Abi ask sahnelerini koymasaniz cocuklarda daha rahat izler yanii
Merve Hasdemir
Merve Hasdemir преди 12 часа
O arabadaki incinin babası mı yoksa
sekey Bilgin
sekey Bilgin преди 12 часа
Safiye piskopat
Saadet Nasirova
Saadet Nasirova преди 12 часа
Bunlar nasıl anne baba yaa.Yazık çocukları ne hale getirmişler. Hepsinin çocukluktan kalma sorunları var. Hayatlarını mahv etmişlər
Sude Araç
Sude Araç преди 12 часа
Han incinin babasinida öldürmessin be
Şeyma Varol
Şeyma Varol преди 12 часа
Han babaya para vermiş, yollamış. Neden öldürsün ki?
Ahmet Kitapçım
Ahmet Kitapçım преди 12 часа
Ben de böyle düşünüyorum
Ahmet Kitapçım
Ahmet Kitapçım преди 12 часа
Han'ın kağıt takıntısı annesinin kağıtları yırtmasından...