ODA DOLUSU PAKET AÇILIŞI !

  Показвания 1,749,020

Noluyo Ya ¿

преди 10 месеца

Neredeyse 100 adet oda dolusu paket açılışı aç aç bitmedi gerçekten :) Hepsi birbirinden güzel hediyeleriniz için çok teşekkür ederiz. Tabikide sizler içinde bir kutu hazırladık.
Çekilişe katılmak için : gleam.io/AkOKe/size-ozel-bir-kutu
Bize destek olmak için kanalımıza katılabilirsiniz :)
bgcd.info/clip/4-bGrwiQOCVpvQwEGWaqGA.htmljoin
iletişim: noluyoya@temagency.com

Коментари
Noluyo Ya ¿
Noluyo Ya ¿ преди 10 месеца
Çekilişe katılmak için : gleam.io/AkOKe/size-ozel-bir-kutu İnstagram hesaplarımız: instagram.com/firatalbayram instagram.com/ceydakasabali Canlı YAyınlar : www.twitch.tv/beatpug Discord: www.discord.gg/beatpug
Erengül Kavalci
Erengül Kavalci преди 3 месеца
Abla abi seni çok seviyorum iyiki varsınız
Aziza Rejepova
Aziza Rejepova преди 4 месеца
Merhaba 🤗 Ablajım benim malesef instagramım yok ama abone olup begendim videonu ve ben türkmenistan da yaşıyorum sizi çook seviyorum iyi günler😉
Prenses Azra Prenses Leydi
Prenses Azra Prenses Leydi преди 4 месеца
İsyankarfirat34@gmail.com hahahahah şu video bir dram içerir
Gulten Mustafayeva
Gulten Mustafayeva преди 4 месеца
Ama benim Instagramim yokk😕
Kadriye Gür
Kadriye Gür преди 5 месеца
Evt
koditu tu
koditu tu преди 19 часа
ceyda abla ve fırat abi biz anne kız değilde tüm akrabalar olrak izliyoruz
Ahmet Tuğrul Hoşgör
Ahmet Tuğrul Hoşgör преди ден
ben sapım abi ama yine de izliyorum canını sıkma
Nargiz Abd
Nargiz Abd преди 2 дни
Fırat abiye üzülenler bir like +
Nargiz Abd
Nargiz Abd преди 2 дни
10 32 Utku abi neden olmasın? Ben neden olsun?
gül yaman
gül yaman преди 2 дни
Ya Fırat çöp tatlı ya kıyamam 😀😀😀
Kübra Kaya
Kübra Kaya преди 4 дни
Sizi çok seviyorum
Beyza
Beyza преди 4 дни
Aga be fırat abi bugün senin için yakıyoruz
Azra Kalkan
Azra Kalkan преди 9 дни
Hello
Yunus Yıldırım
Yunus Yıldırım преди 13 дни
Yaa kıyamam fırat abiii
strawbery# tavşan raplh
strawbery# tavşan raplh преди 13 дни
Paketi alan yaşadı
zeynep koylan
zeynep koylan преди 13 дни
Bu kadar çok iyi girişimcinin olması ve ülkenin ekonomisinin çok kötü olması sebebiyle asla büyüyüp dünyaya açılamayacak olmaları beni çok üzüyor, keşke Ceyda bunları birleştirip bir girişim yapsa mesela
Mert Aslan
Mert Aslan преди 15 дни
Ama Çap Çap Reis Üzüyorsunuz ama ya
Nurefsan KUŞ
Nurefsan KUŞ преди 17 дни
şeker deyince ceydanın tepkisi efso
YAP YAP BİTMİYOR!
YAP YAP BİTMİYOR! преди 17 дни
1:16 fırat abinin sağ alttaki ayağı
burte hojge
burte hojge преди 17 дни
Yaşım küçük olduğu için cekilislere fln katılmıyorum yani 14 yaşındayım üzgünüm
Cigdem Capat
Cigdem Capat преди 18 дни
bu videoyu önceden 5 kez izledim
Beyzanur ÖZKAN
Beyzanur ÖZKAN преди 19 дни
Tozkoparanda rolün çok iyi severek izliyoruz
Toca_Boca_ Ela
Toca_Boca_ Ela преди 19 дни
Fırat abi yemin ederim 9 yıldır alm dersi alıyorum senin gibi konuşamadım yaaa 😂😂😂
Batuhan Olmez
Batuhan Olmez преди 19 дни
çok güzel çiftsiniz harika
Irmak Akbulut
Irmak Akbulut преди 20 дни
Bahtsız Fırat abim benim Ceyda bu kız diye gönderiyorlar erkeğe bulunabilecek çok az şey var üzülme abi
alper cetinkaya
alper cetinkaya преди 21 ден
Abla damat takımı filmi çekilirken evlimiydiniz Çok güzel oynamış sın abla
Tuhana oyunda
Tuhana oyunda преди 21 ден
Deniz Kemal kim
Zeynep Münevver Ergül
Zeynep Münevver Ergül преди 21 ден
Abla bana o çantalardan birisini versen olurmu nolursunuuuuuuuuuuuzzzz
Mustafa Evcil
Mustafa Evcil преди 23 дни
iyi ablam sen napiyon yoğun mi diye Meral ettim
Asya Gumus
Asya Gumus преди 24 дни
Fırat'a üzüldüm ya
Asude Kanpolat
Asude Kanpolat преди 25 дни
Fırat abinin ayakları dikkatimi çekmedi değil KAKAKAKAKSJSSHJAJAJAJSJSJSJSJS
Şira.Paşa
Şira.Paşa преди 27 дни
Ya Fırat abiye acıdım 😂Bir daha yapınca söz Fırat abiye göndericem sen üzülme yaa 🥺🥰
Esmanur Demir
Esmanur Demir преди месец
6:30 koptum 😂
peri pella
peri pella преди месец
hem ben niye kuzulu pijama giyyim diyo hemde hevesle soruyo bana mı diye ümitlede bakıyo kıyamam yaaa:(
Hafsa Furuncu
Hafsa Furuncu преди месец
Fırrrrrrrrrat abi sana yazık bildiğmiz hiç bişey göndermemişler sana Ceyda abla hediyede yüzüyo😂😂😂
Nisa Nehir DELIOĞLAN
Nisa Nehir DELIOĞLAN преди месец
45 dk boyunca sadece fırat abinin tipini izleyenler kaç kişiyiz?
Nisa Nehir DELIOĞLAN
Nisa Nehir DELIOĞLAN преди месец
Büyüyünce bi oda dolusu hediye göndercem Fırat abimee
Burak Aydogan
Burak Aydogan преди месец
Lukadis
Kemal Uzun
Kemal Uzun преди месец
Aga be cidden şuan erkek dayanîşması yapıp fırat abiye üzüldüm yaa
Emel Taş
Emel Taş преди месец
Fırat benim içimde not var😂
Ecrin çiçek
Ecrin çiçek преди месец
Fırat a üzüldümm birdaha kine özellikle Çapçap reis Utku abi ve Yunus abiye göndericem ama LEYLİGÜL e de göndermezsen olmaz #çapçapreisedehediye
Zehra KIR
Zehra KIR преди месец
Ceyda kasabalı Albayram yazıncaki Fırat ın mutluluğu kalp ben sjjsjdsksks
Aysima Gümüş
Aysima Gümüş преди месец
Aga b... Fırat abiye üzüldüm....
Yayla Akgün
Yayla Akgün преди месец
Bir sonraki paket açılışında Fırat abiye de gönderin üzülmesin ama Ceyda ablayı da unutmayalım
Sevilay Karataş
Sevilay Karataş преди месец
1:34 allahım inannamiyorum fırat abi benim adımı söyledim aaaaaağğ
Moon_BS
Moon_BS преди месец
fırat: ....Ceyda al senin bu
Mehtap Çataltepe
Mehtap Çataltepe преди месец
ceyda abla semi çok seviyorum yanındaki adam selam söyle,
Nurdan Tengerli
Nurdan Tengerli преди месец
yazık Fırat abiye
Hesna Ceylin Doğrusöz
Hesna Ceylin Doğrusöz преди месец
o mumlar bildime göre gerçek arı petek
Fatma irem Ucar
Fatma irem Ucar преди месец
3. İzleyişimm
Amjad Alharbi
Amjad Alharbi преди месец
Nisaaaaa🥑🥑🥑🤍🤍🤍
Sarı Oyun
Sarı Oyun преди месец
abla nerden göderiyorlar
Rob - Kafası
Rob - Kafası преди месец
👍
cerensu fidan
cerensu fidan преди месец
ya fırat abiye üüldümm
MUTLU EVCİ
MUTLU EVCİ преди месец
ABİ SANA ÇOK ÜZ ÜLÜYOM BİŞEY GÖNERSEM SANA GÖNDERİRM
merve ergen
merve ergen преди месец
abi uzulme ben de senle uzulurum
ayşegül
ayşegül преди месец
İçim cız etti
Sgg_Bağımlısı_Egemen
Sgg_Bağımlısı_Egemen преди месец
Sad Fırat : Al Ceyda bu da seninmiş ; - ;
Sgg_Bağımlısı_Egemen
Sgg_Bağımlısı_Egemen преди месец
Lukadis sjsjsjsjsjsjjsjsjsjs😁
Esra Akkaya
Esra Akkaya преди месец
Fırat Abi sana çok üzüldüm yaaaaaaaaaaaa
bir birey
bir birey преди месец
kutuyu kaznaanı accayip kıskandımm dhgsf
Nur Taşlıçukur
Nur Taşlıçukur преди месец
1:38 sağ alt ahahahhhh :)
ayşe pınar fidan
ayşe pınar fidan преди месец
çokk iyisiniz
J S
J S преди месец
Ya Fırat abiye çok üzüldüm :(
EGE ÇAM
EGE ÇAM преди месец
Fırat abiye iphone 11 pro max göndericektim fakat gönderemedim
Ayşe Nisa Top
Ayşe Nisa Top преди месец
yıldızlı gece lamba sından pembe olanı bendede var Fırat abi
Berk - cık
Berk - cık преди месец
kıyamam laaaaan 6:54
Melis Rana Gög
Melis Rana Gög преди месец
20:55 Fırat abi : o benim benim o benim benim benim o benim he o benim Fırat abi sana bir sürü hediye göndermek geldi içimsen ama gönderemiyorum ve nereden oturduğunuzu bilmiyorum
Mehtap Ünal
Mehtap Ünal преди месец
fırat abiye cok üzülüyorum çok mutsuz gözüküyo keske bi şe yapıp gönderebilsem ama izin vermezler tabi göndersem fırat abiye gönderirimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm çok semiyorummmmmmmm isim okuyun adım meryem beşik
uzun makarna
uzun makarna преди месец
Abla ben Nehir hediyem beğendiğiniz için çok teşekkür ederim Sizi çok seviyorum
Dekanoz
Dekanoz преди месец
Birdahakine firat abiye hediye gondermeyen şerefsizdir
KEREM BARIŞ KOCA
KEREM BARIŞ KOCA преди месец
canlara selam olsun
İpek IŞIK
İpek IŞIK преди месец
❤️ ❤️❤️ ❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️ ❤️❤️ ❤️
İpek IŞIK
İpek IŞIK преди месец
Tek kelimeyle müq...❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️👋👋❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ØŶŲŇĈŲ BÊŁÍŇŸ
ØŶŲŇĈŲ BÊŁÍŇŸ преди месец
Ceyda abla Fırat abi çok üzgünüm ailem izin vermediği için gönderemiyorum🙁:(
İklim Şensoy
İklim Şensoy преди месец
Fırat abi kendine hediye bulamadı canlar üzgün 😂
Sema Aksungur
Sema Aksungur преди месец
Ceydanin çanta koleksiyonu oldu resmen sjsjs
Sema Aksungur
Sema Aksungur преди месец
Ceydanin doğum günü hediyeleri gibi bir video olmuş bsjssj
Hüsna Tekin
Hüsna Tekin преди месец
45 dk olduğunu 40:48 de öğrendim.😂😐
Zeynep Şevval Dilsiz
Zeynep Şevval Dilsiz преди месец
Full gelen hediyelerle yiyecek dahil bir günümüz diye bir video cekin lütfeennn
Aşkın Öykü Eröksüz
Aşkın Öykü Eröksüz преди месец
Ben küpe mi takıcam diyen çap çap reisin lisede dilinin delik olması peki? bayılıyorum abi kendi kendini failleyişine kdhdjdj
kuzenler
kuzenler преди месец
Ağa be firat abi çap çap reis üzülme ben sendenim
Batuhan Malak
Batuhan Malak преди 2 месеца
Ya fırat abinin o yüzü ağlicam ya
*
* преди 2 месеца
Erkek adamım ben saten yastıkta yatamam diyip sonra saten boneye direk el atıp Ceyda ver demesi 🥺 Fıraat ne tatlı insansın ya
*
* преди ден
@Akgül Ceylin Görüryılmaz cümlede zaten kelimesini nereye koydun merak ediyorum cümle bütünlüğüne baktın mı insanları düzeltmeye çalışmayı bu kadar görev edinmeyin saten diye bir kumaş türü var ya hani bonenin yapılmış olduğu :d
Akgül Ceylin Görüryılmaz
Akgül Ceylin Görüryılmaz преди ден
Zaten*
Sevinc Rahmanli
Sevinc Rahmanli преди 2 месеца
Azerbaycandan 3 haftalık CANIM. her iki mail adresimden abone oldum ve eski yeni bütün videolarınızı izliyorum. Hayatıma renk kattınız. neşeniz ve aşkınız daim olsun
HASAN ERAY EROL
HASAN ERAY EROL преди 2 месеца
keşke banada doğum günümde gelse böyle şeyşer gelse temmuzda
black_umbrella
black_umbrella преди 2 месеца
15:13 bunu bak
black_umbrella
black_umbrella преди 2 месеца
Video boyunca Fırat'ı kaşları =(((
black_umbrella
black_umbrella преди 2 месеца
Fırat abi minnnnoooşş 🥺🥺🥺
Mirac Keman
Mirac Keman преди 2 месеца
Ben miraculous
Xatire Kazımova
Xatire Kazımova преди 2 месеца
Abal noluya ban gönder sizi uzun süredir izlüyorum Azərbaycan an fatime adım sizi bir şeyninizin bende olmasını isdedim gence şəheri
Emine Ünal
Emine Ünal преди 2 месеца
barbie bebeklerin Instagram adresini bilen birileri var mı? :(
Patatesci
Patatesci преди 2 месеца
Bence Ceyda abla hamile gibi oturuyor
Ömer Turgut
Ömer Turgut преди 2 месеца
Yemin ederim Fırat abiye içim gitti yaaa o kadar hediye var benim ki nerde diye bi hal oldu.☹️
ilknur celik
ilknur celik преди 2 месеца
ÇAP ÇAP REİSEEEE HEDİYEEEE
ilknur celik
ilknur celik преди 2 месеца
MÜÜÜĞKKEMMEĞĞĞLL
Mr oburix
Mr oburix преди 2 месеца
Bidakindede fırat abiye hediye gönderelim
Beren Erden
Beren Erden преди 2 месеца
Firata üzüldüm 😂
emrezeynep
emrezeynep преди 2 месеца
Abilerimiz ablalarımız bizim kanalımızı takip ederseniz cok seviniriz🥰hepinize teşekkür ederiz şimdiden💗❤️❤️😔😀🐳🐾🐥
DEFNE SARIBAL
DEFNE SARIBAL преди 2 месеца
Yazık Fırat abşyabyaaa
Zeynep Eğridere
Zeynep Eğridere преди 2 месеца
2021 den gelenler
öyle işte
öyle işte преди 2 месеца
Siz diyene kadar farkında bile değildim ama annemle birlikte izlediğimiz tek youtuberlar sizsiniz yani 2-3 videonuzu izledik çok değil ama tek izleiğim zamanlarda da e annem Ceyda Ablanın sesini duyduğunda "gene mi o deli kız" diye soruyor.
Berfin Polat
Berfin Polat преди 2 месеца
Ceyda ben küpe mi takicam Allah'ını seviyorsan 😂
Hee Ece Benim Napçan?¿
Hee Ece Benim Napçan?¿ преди 2 месеца
Bende Aydın'lıyım Fırat abi😂
Bir Salon Dolusu Hediye ! Bitmeyen Paket Açılışı
1:03:20
Noluyo Ya ¿
Показвания 2,5 млн.
Kabus Gibi Cips Dolgulu Pasta !!
29:12
Noluyo Ya ¿
Показвания 535 хил.
GAMZE AKSOY NERDE YEDİN PARALARI ROMAN HAVASI
2:22
Cihan Serez
Показвания 1,5 млн.
EMIL TRF - Reggaeton / Регетон 🌊 (Official Video)
3:01
EMIL TRF
Показвания 346 хил.
Olivia Rodrigo - good 4 u (Official Video)
3:19
OliviaRodrigoVEVO
Показвания 7 млн.
AYILAR ORMANININ İÇİNDEN GEÇTİM !! KAMP VLOG
31:50
Noluyo Ya ¿
Показвания 1,7 млн.
ERKEKLER NE GİYDİĞİMİZİ SANIYOR ? KADIN VE ERKEK MODA FARKI !!
31:01
KOCAMLA DOLABIMI DÜZENLEDİK ! HEPSİ HEDİYE !!
24:25
Noluyo Ya ¿
Показвания 1,4 млн.
EN PAHALISI EN LEZZETLİSİ MİDİR ? ATIŞTIRMALIK TESTİ
19:24
Noluyo Ya ¿
Показвания 3,1 млн.
SİZDEN GELEN HEDİYELER (PARA ÇIKTI !!) w/ Mesut Can Tomay
37:14
Ali Biçim
Показвания 2,4 млн.
EFSANE GEREKSİZ BİR MİLYONCU ÜRÜNLERİ ! DENEDİK
21:25
Noluyo Ya ¿
Показвания 2,1 млн.
İNTERNET KAFE DE BİR GECE GEÇİRMEK
25:10
Noluyo Ya ¿
Показвания 1,5 млн.
Noluyo Ya Ev Turu ! Bref İle Sürpriz Hediyemiz Var !
28:12
Noluyo Ya ¿
Показвания 1,6 млн.
AŞIRI DEV HEDİYE PAKET AÇILIŞI
46:55
Danla Bilic
Показвания 1,7 млн.
GAMZE AKSOY NERDE YEDİN PARALARI ROMAN HAVASI
2:22
Cihan Serez
Показвания 1,5 млн.
EMIL TRF - Reggaeton / Регетон 🌊 (Official Video)
3:01
EMIL TRF
Показвания 346 хил.
Olivia Rodrigo - good 4 u (Official Video)
3:19
OliviaRodrigoVEVO
Показвания 7 млн.
MOM vs DAUGHTER || PARENTING HACKS From Crafty Moms
16:09
5-Minute Crafts LIKE
Показвания 2,8 млн.
How to draw a bee | learn to draw a bee | drawing for kids
1:59
Cute Draws
Показвания 21 млн.
НОВИЯТ МИ АПАРТАМЕНТ! ВЛОГ
10:11
Dido_D
Показвания 38 хил.
НЕВЕРОЯТНИ ЕКСПЕРИМЕНТИ с ЯЙЦА
14:18
'Айде БГ
Показвания 181 хил.
Hi, ДУБАЙ! - ЛУКС, ХРАНА, ПУСТИНИ!
14:51